Wednesday, November 30, 2011

A Glorious Peacock

שבוע שעבר הלכתי לי לעוד מפגש אצל המקעקע המדהים שלי אבי בפסיכו טאטו...
כבר מעל חצי שנה שאנחנו עובדים על קעקוע לאורך היד וכעט השלמנו את הסשן הרביעי ונשארו עוד 2 אחרונים.
-הסשן האחרון היה אחד המלהיבים... סוף סוף צבענו את נוצת הטווס המפוארת -המוזות זרמו והעבודה יצאה מטורפת

התמונות אפילו לש משקפות את העומק והיופי של הנוצה...
מאז נפתחו לי הטעמים לצבעי הטווס ואני אוהבת לשלב יותר גוונים עם האיפור- 
יש לי כמה גוונים ומוצרים שמככבים מתי שהגאווה הטווסטית שלי פורצת החוצה...


אז לכבוד הקעקוע החדש אני יצרתי לוק חדש, סקסי ודרמטי אשר מתאים מאוד לנשפים ותחפושות
.ואני מקדישה אותו לכם



העפרונות מלמטה למעלה הן:
1. Maybelline New York Define-A-Line Eyeliner - "Ebony Black".
2. Milani Color Brilliance Eye Pencil - "Aqua"
3. Il Makiage Premium Eye Pencil - "Carribean"
4. JA-DE  Eye Pencil Slim - "Green  211"

:הליינר מימין הוא 
M.A.C liquidlast liner - "Aqualine"

הצלליות: 
מימין: L'Oreal Hip Eyeshadow Duo - "Showy"
 משמאל: L'Oreal Hip Eyeshadow Duo - "Wicked"

  משמאל -המסקרה:
Maybelline The Falsies Volum Express Mascara - "Brownish Black"

העיפרון שפתיים במרכז:
Hard Candy Visibly Wet Shockingly Glossy Lip Pencil - 
"Babe"



  הרעיון היה למסגר את העין בצבעים של נוצת הטווס - הירוקים וטורקיז בעפעף העליון והכחולים המטאלים בעפעף התחתון
כאשר אני מושכת קווים דקים החוצה שיהיו השיערות של הנוזה והריסים עצמן הופכות לשיערות הנוצה- ובמרכז הנוצה נמצאת כמובן- העין :)
מאוד מרוצה מהתוצאות ומקווה שאמצא איזה מקום מעניין להתאפר ככה אליו בקרוב.

_____________

חוץ מפן האיפור וטיפוח הייתי מאוד יצירתית השבוע.
מילה החתול איבד עניין לחלוטין בעכבר צעצוע שלו ושוב נותר ללא משחק...
במקום לרוץ לחנות ולקנות לו החלטתי להעיף מבט בעכבר מקרוב.
הבעייה: בתוך העכבר היה מנגנון רטט שהפעיל במשך שעות את הצייד הכתום שלי
כמובן שזה התקלקל ואם אין רטט- אין עניין.

אז החלטתי שאפתח את העכבר ואתקן אותו- חיש מהר פתחתי בית חולים לעכברי צעצוע והתחלתי לפרום ולגזור.
אך אבוי המנגנון הוא דבר עלוב תוצרת סין ואבוד לגמרי. בהבזק גאונות החלטתי לזרוק תגרוטאה ולהמיר אותה
בכדור גומי... אז ככה החזרתי פנימה חלק מהפנים וכדור גומי שהיה לי בבית ותפרתי חזרה את העכבר במקום הזנב שאבד 
 .קשרתי סרטים ונוצות - העכבר המנותח קופץ מעולה עם הבטן הקפיצית החדשה והחתול מבסוט בעננים.
וככה נולד לו צעצוע חדש.











No comments:

Post a Comment