Tuesday, January 17, 2012

Revlon Revival

ההפקה המסתורית שלי מציפה אותי ובאמת שאני לא זוכרת מתי עבדתי כל כך קשה...
 ביום קופצת מסט צילום לאחר מהפקה להפקה ובלילה משועבדת למחשב בעריכות שלא נגמרות...
.גומעת כמויות של קפה ומתגעגעת לעישון (שאם עוד הייתי מעשנת הייתי מסיימת פאקט כבר) מזל



באמת שעדיין לא נתתי פה בבלוג הזה את  יריית הפתיחה ל2012
  שעל כן אפנק בפוסט מושקע אבל בינתיים זה לא סוד: שרוב האודמים האהובים עליי באים מבית רבלון


אז מדובר בקולקציית ה 
Super Lustrous
סדרת אודמים מעולה עם לחות גבוהה
 ישנם 72 גוונים מגניבים שביניהם האדומים האהובים עלי
המרקם קרמי ונעים ויש גם מרקמי פנינה
Creme - Pearl 
עמידות השפתונים טובה מאוד ואילו ההסרה קלה 
מתנגב בקלות ולא מלכלך אם מסירים עם מפית לפני 
שחולקים עוגה עם חברה בבית קפה.




אני כבר התנסיתי ברוב הגוונים ובבעלותי 17 מהשפתונים הנהדרים
  וכעט אכיר לכם את שחקני המפתח של הסדרה ועבורכם צילמתי 
בשלוש תאורות שונות: תאורת יום תאורת פלורסנט ותאורה רגיל

תהנו:







No comments:

Post a Comment