Wednesday, April 25, 2012

Independence Extravaganza


אני אוהבת את יום העצמאות. אני פטריוטית גדולה ואני אוהבת את המדינה היפה הזו.
ויש לי מסרות: כל יום עצמאות אני מתאפרת כחול לבן עם דגל ישראל משולב באיפור.
למשל שנה שעברה:

השנה החלטתי לשתף עמכם את התהליך כדי שגם אתם תוכלו:

שלב 1. 

להתאפר במייק-אפ כלבבכם...
אני אוהבת את הMiracle Teint  של  Lancome

ואז לפדר את אזור העיניים כמו מסיכה עם פודרה לבנה.
הפודרה של Manic Panic Virgin White Powder 
בעלת פיגמנט מצויין ולא כבדה מדי על העור.








שלב 2.
בעזרת צללית כחולה כהה אני יוצרת את הצורה של איפור הדגל וממלאת בצללית אל תמהרו ותנקו עם קיסמי אוזניים עם צריך.
אני משתמשת בדואו של לוריאל
Hip Due Eyeshadow 224 "Showy" Loreal
בצד השמאלי.







שלב 3.

בעזרת מברשת אני מוסיפה מעל הצללית הכחולה את הצללית הטורקיז הבהירה בנדיבות
אני מוסיפה צללית לבנה ושימרית לעצם הגבה ואל תוך צורת הדגל ומטשטשת את הגבולות יחד עם מברשת טשטוש.

לאחר מכן אני מתחמת את צורת הדגל עם אייליינר
בגוון טורקיז מטאלי ותוחמת את פנים העין עם עיפרון באותו גוון.
הצללית הלבנה שהשתמשתי בה של לייף
האייליינר הוא Liquidlast Aqualine של MAC
והעיפרון הוא  Color Brilliance 02 Aqua של Milani 


שלב 4.
לבסוף ציירו בתוך הדגל את מגני הדוד בזהירות
והוסיפו את המסקרה האהובה עליכם...
שלי : Zoomlash Black של MAC

ומרחו שפתון בהיר בגוונים של ורוד או אפרסק בהיר
אני בחרתי Rimmel Airy Fairy

וצאו לחגוג ברחובות.
חג שמח.






















No comments:

Post a Comment