Monday, July 30, 2012

Mini Bourjois

טוב הייתי חייבת.. אז בקנייה האחרונה שלי בסופר-פארם שהחלה בכוונה למצוא כיסוי ראש למקלחת (והסתיימה ב2 חבילות מדבקות לאף, לק ועוד כמה דברים שהם לא כיסוי ראש) מצאתי את הגימיק האיפור שעשה לי את הקיץ.
בקו הקופה בסלסלה חמודה היו חבילות של מיני גלוס בורזואה פצפונים וחמודים שעלו 5 שח ליחידה!!!

עדיין לא התנסיתי באף מוצר של בורזואה ולכן החלטתי לקפוץ על ההזדמנות וקניתי את 2 הסוגים של הגלוסים- גודלם כגודל הזרת.
הגלוס הכחול הוא גלוס שקוף ומבריק במיוחד שיש לו טעם ריח של מנטה והוא מרענן את הנשימה, מושלם לחלוטין לימי קיץ אינו מייבש את השפתיים ואינו דביק. אני לגמרי מרוצה ממנו והוא יושב לי בתוך הארנק ובא איתי לכל מקום.

הגלוס השני הוא שקוף עם נצנצים בגוונים חמים: זהב/ורוד/כתום. גלוס סמיך ולא דביק והנצנצים אינם מורגשים כלל וכלל שזה הכי חשוב. הוא נראה מעולה גם על שפתיים חשופות.


לסיכום בהחלט מתחשק לי להתנסות בעוד גלוסים של החברה הזו ולגמרי נדלקתי על גודל מיני.

No comments:

Post a Comment